петак, 10. новембар 2017.

MILAN TODOROV: MIRNA LUKA




057info,hr
-Sve što tražim u životu je mirna luka...
-O, to bi neko da nam bude vlasnik brodogradilišta!

Svako nosi svoj krst, a najuspešniji i zlatnu kajlu.

Srce mu je otkucalo.

Laka ti bila crna žena, poštovani komšija.

Sad nije pitanje kako se uvija sarma, nego oko koga.

Ima slika kako su karabinjeru, dok je polagao venac na grob neznanog junaka, pukle pantalone na dupetu. Našem bi propala i muda.

Štrajkuju poštari. Samo opomene, kazne i sudske pozive uredno dostavljaju.

Imali smo i bolju vlast, ali ovoliko bolju nikad.

Kad namestim alarm da me budi, moram svakih sat da ga kontrolišem.

Najlepši rođendanski poklon mi je kad sam samo ja radio a žena mi kupila konzervu ananasa i burek i nije pristala da to podelimo.

A što se nas tiče...trebalo bi da navijemo dva sata unazad.


Нема коментара:

Постави коментар