четвртак, 30. новембар 2017.

MILAN TODOROV: SLAVSKI POKLONI



slikajme.rs
-Koliko staju ove vinske kese sa slikom sveca?
-Tristo dinara.
-A da li je zaista autoportret?

Jebeš život. Noću sanjaš pokojnike a pre spavanja na televiziji gledaš besmrtnike.

Ne volim kad petrovaradinsku tvrđavu nazivaju dunavski Gibraltar. Bojim se da ne potpadne pod Engleze.

Ide neki tip ulicom, stane pred mene, raširi kaput i pokaže set noževa koje prodaje. Hvala brate, rekoh, rešiću to na bolji način.

Zašto na vratima prodavnica piše GURAJ ili VUCI. Nisam ja došao da radim, nego da trošim.

Okreni nulu! Slabo ti se vide sise na mobilnom.

„Na računu imate manje od 25 dinara.“Ako to nije zadiranje u moju intimu, ne znam šta je.

Dubrovnik će za dvesto godina biti poplavljen. Kao stvari stoje, neću stići da ga vidim.

Nama u frižideru najviše mesta zauzimaju fijoke.

Zaribao mi Slobodin usisivač iz devedesete, a redovno sam ga rasklapao, podmazivao, čistio cev i podešavao nišansku spravu.









Нема коментара:

Постави коментар