понедељак, 27. септембар 2021.

MILAN TODOROV: VULKAN

 

 

 


Sve je moralo da poskupi, jer mi nismo dovoljno bogati da bismo kupovali jeftine stvari.

 

Iz Srbije odlaze oni najviše i oni najmanje obrazovani. Da se niko ne naljuti.

 

Kladionica je udaljena samo sto metara od škole. Da deca odlazeći u nju ne gube dragoceno vreme za učenje.

 

Ko kaže da Srbija nema more?! Mi smo mrtvo more.

 

Žao mi je što ne živim u horoskopu. Naklonjeniji mi je nego život.

 

Gde god da ode obeća bar dvadeset miliona evra. Koliko predsednik troši na sto kilometara?

 

Niko te ne pita od čega živiš, a posle svi pitaju od čega si umro.

 

Kriminalci se puštaju da se brane sa slobode, da bi se navikli na presudu.

 

Vozi oprezno. Ima pijanijih od tebe.

 

Guvernerka pita predsednika da li je narod njega dostojan. Pa nije narod patrijarh ili mitropolit.

 

Kad vidim da pada zvezda ne zamišljam nijednu želju, jer će mi sve želje ispuniti predsednik.

 

Mogu ja i bez vas. Niste kiseonik.

 

Ne drži nas mesto. Malo-malo pa se vratimo u Srednji vek.

 

Nije Al Kapone džabe imao bebi facu. On je dete za ove naše.

 

Mi smo najstariji narod na svetu, mada kako se ponašamo svi misle da smo mnogo mlađi.

 

Namirnice u Nemačkoj su jeftinije nego u Srbiji. I ranije je bilo sto za jednog.

 

Saveti za igre na sreću. Ne igraj.

 

Samo kod nas se čovek rodi i ceo život proživi u istom stanu, a da stvar bude gora ni stan nije njegov nego njegovih roditelja.

 

Moj pas se izjašnjava kao Šarplaninac. Ali, to je samo regionalna pripadnost.

 

Vraćali smo se sa plaže kad je počeo da pada sneg...

 

Iza njega niko ne stoji. Svi puze.

 

Tek smo počeli obračun sa kriminalom a već završili. To je dokaz koliko smo efikasni.

 

U Srbiji se po glavi popije deset litara vina godišnje. I onda lik sedne u auto pa ga uhvati policija. Pa sad ti pravi vino.

 

I fleke se razlikuju. Neke su vinske a neke ljudske.

 

Kod nas je najčešća psovka "Sve ti jebem", da se neko, ako je izostavljen, ne bi uvredio.

 

Oni koji niti smrde niti mirišu su idealni za ovo prelazno vreme.

 

Smeh produžava život, osim ako se smejete diktatoru.

 

Anketa sprovedena na slučajnom uzorku pokazala je da se od slučaja do slučaja bolje živi.

 

Ne možete vi tako sa mnom. Ja sam otac petoro ili sedmoro dece.

 

Pravda je spora jer se našim žrtvama nikud ne žuri.

 

Kod nas je slučajni prolaznik postao visoko rizično zanimanje.

 

Kod nas je poligraf kao film Samo za tvoje oči.

 

Sa vlasti se silazi padajući.

 

Jeste da se ranije smrkava, ali nama nikad nije ovoliko svitalo.

 

Svaka bolnica je dobro došla za sve građane Srbije. Ali duševna je duševna.

 

Ima mnogo pametnih ljudi ali još je više onih najpametnijih.

 

Kad je potrebno da se nešto prikaže kao velika investicija onda se govori u dinarima, u suprotnom su cifre u evrima.

 

Svi smo mi na granici ludila, ali nismo na istoj strani.

 

Ali Baba je imao četrdeset razbojnika. Koji amater!

 

-Sutra je novi dan.

-Misliš?

 

Ako je sve u glavi, onda mi nemamo ništa.

 

-Pronađeni ostaci života na ovim prostorima.

-Kad?

-Danas.

 

-Kako se zoveš?

-Izvini, ne smem da odam nijedno ime.

 

Kad porasteš ni tad ti se neće kazati samo.

 

-Izvinite, gde je ludnica?

-Samo skrenete.

 

Jedan kontejner za plastiku, drugi za hartiju, treći za partiju.

 

 

 

Moram na lekarski pregled da bih obnovio vozačku. Pregled podrazumeva i psihijatra. Da sam se kandidovao za neku državnu funkciju prošao bih bez svega toga.

 

Dobro je da Srbija nema vulkan. Kako nas je krenula ekonomija i on bi proradio.

 

Da nije obavezna osmoljetka polovina naciona ne bi ni nju završila.

 

Nas ni Turci nisu mogli da trpe duže od 500 godina.

 

Posmatram galebove nad Dunavom kod Novog Sada. Toliko su elegantni a jedu govna kod kanalizacije. Ko njih tera?

 

Televizor se isključuje posle dva sata ukoliko nije bilo aktivnosti na daljinskom. Da je tako u životu, odavno bih bi mrtav.

 

Ne samo što pričam sam sa sobom, nego još i svako jutro kuvam kafu za nas dvoje.

 

Poljoprivreda se isplati jedino ukoliko oreš pa iskopaš ćup zlata.

 

Kad izumru pčele ljudski rod ima samo još četiri godine da podvaljuje šećer kao med.

 

Samo se kod nas kaže Nažalost sve što ste rekli je tačno.

Čemu žalost?

 

Samo kod nas su kola z 2008-e nova.

 

Da sam ja direktor Hidrometeorološkog zavoda stalno bi sijalo sunce.

 

Maratonci puze poslednji krug.

 

Ako se život vrati u normalne tokove recite mu da nisam mogao više da čekam.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Нема коментара:

Постави коментар