среда, 13. јун 2012.

RADE JOVANOVIĆ: RAT I MIR

Srbija nije bila u ratu. Naše su se žrtve morale same snalaziti!

Zahvaljujući pobedi partizana,u Srbiji se danas smeju pevati četničke pesme!

Partzani su morali da mrze Nemce. Zato što su im ovi ubijali četnike!

Već smo definisali granice. Velika Srbija se graniči sa fantastikom!

Bolje rat nego pakt. Bolje grob nego rob. Mi smo uvek imali sve najbolje!

Srbija nije bila u ratu. Nas su morali bombardovati saveznici!

Imamo neprijatelje na sve četiri strane sveta. Moraćemo saveznike potražiti na drugoj strani!

Najžešća konkurencija vlada među piromanima. Moraju se boriti za svaku kuću!

Srbi nisu učestvovali u građanskom ratu.To bi nam trebalo računati kao beneficiran staž!

Sreća te smo imali bratoubilačke ratove. Uvek su pobeđivali naši!

NATO više ne preti bombardovanjem. Videli šta smo postigli mirnim putem!

Mi se učimo isključivo na porazima. Trenutno smo najobrazovaniji evropski narod!

Ćele-kula je naš ponos. To je najviše što smo u ratovima postigli koristeći glavu!

NATO je bombardovao pretežno civilne ciljeve. Očigledno, ni on nije bio u ratu!

Mi nismo učestvovali u tri poslednja rata. Sreća je da smo imali uopšte ratnih zločinaca!

Srbija je svuda gde su srpski grobovi. Mi smo jedina zemlja po meri čoveka!

Znali smo da na kraju mora pobediti razum. Ali, kad smo se mi predavali bez borbe?

Rešili smo da izginemo do poslednjeg. To je dokaz da umemo da prekinemo kad nam je najlepše!

Svet je ozbiljno zaplašen. Zna šta sve možemo uraditi sebi!

Dobro je što Nemačka nije učestvovala u poslednjim ratovima. I u prošlom nam je samo smetala!

Oslobodioci su delovali impresivno. Brzo smo zaboravili neprijatelje!

Davali smo svetu naše stručnjake, ali ne i ratne zločince. Nismo ih mi za to školovali!

Mi nismo učestvovali u poslednjim ratovima. Izginuli smo hvaleći se time!

Mir je za nas opasniji od rata. Tu ništa ne zavisi od neprijatelja!

NATO ne želi ponovo da nas bombarduje. Valjda se i mi tu nešta pitamo!

Opet smo rešili da budemo neutralni. A mogli smo lepo da gledamo svoja posla!

Narod gubi nadu da će vlada napraviti neki pametan potez. Ne popušta joj koncentracija!

Opet se na TV pričalo o uspesima vlade. Uopšte nisam razumeo optužnicu!

Svet je već dokazao da Srbima ne želi nikakvo zlo... Vlada još uvek ćuti!

Нема коментара:

Постави коментар