понедељак, 4. јун 2012.

SAVREMENI SRPSKI AFORIZMI (146)

ZORAN T. POPOVIĆ
NEMAM VIŠE ŽIVACA




Bila je patrijarhalno vaspitana. Tek posle trećeg seksa prešli smo na ti.

Svi vidimo da nas vlada vodi u totalnu propast, ali mi u ovom trenutku nemamo bolju opciju.

Vest o zemljotresu me je izuzetno potresla, jer sam se našao u epicentru.

On se nikada ne pravi lud. Uvek je potpuno prirodan.

Nije nikakva tajna da u našem društvu ima korupcije, jer je kod nas sve vrlo transparentno.

Pošten čovek nema šta da traži u Srbiji. Sve je već opljačkano.

Sve ređe odlazim kod mog neuropsihijatra. Nemam više živaca za njega.

Pročitao sam jednu afirmativnu kritiku moje knjige. Ko god da ju je napisao, ruka mu se pozlatila!

Često se setim svojih starih ljubavi. Uvek kad nađem slobodnog vremena ja patim zbog njih.

Sve što je lepo kratko traje. Recimo, aforizam.







Нема коментара:

Постави коментар