четвртак, 4. октобар 2012.

DUŠAN PUAČA: RAČUNANJE VREMENA


Odnos moje žene i mene je kao odnos dinara i evra.
Svaki dan dostiže istorijski minimum.

Ako hoćemo, možemo staviti tačku i na ćirilično I.
Ne znate vi srpski inat.

Ne gledam više u šoljicu za kafu.
Ona sa čajem mi o budućnosti govori mnogo više.

Kapitalizam, socijalizam, pa opet kapitalizam.
Jedina konstanta je siromaštvo.

Požari plamte po Srbiji.
Srećom, tu su vatrogasci da pomognu,


Kukuruz šećerac je višenamenski proizvod.
Odmah se dobije sladak kačamak.

Srbiju dajemo!
Kosovo ne dajemo!

Kakva je suša bila,
odmah smo dobili suve šljive.

Od kada gledam turske serije, poželeh se pustog turskog.
Naročito harema.

Program moje stranke je vrlo jednostavan.
Uzmi ago kolko ti drago!

Ne slušam više izveštaj o vodostanju.
Voda mi je stigla do guše.

Ni Maje nisu mogle da predvide dešavanja u Srbiji.
Zato su prestale sa računanjem vremena.


Нема коментара:

Постави коментар