петак, 15. новембар 2013.

MILAN BEŠTIĆ: JADI MLADOG REPERA IZ BATAJNICE


Imamo dobro ozvučenje. Gale je odličan bubnjar. Fića ono "madfaka" izgovara kao da je juče došao iz Bronksa. Šone obrijao glavu. Ja, frontmen benda, zvanično promenio ime u Trejvor. Učinili smo sve što je do nas! Svetska karijera bi mogla da bude pred nama. Mogla bi, ali neće! Zapravo, neće ovi naši da mi odobre promenu rase. Sredilo bi se to lako potkožnim ubrizgavanjem betapigmentina. Inače sam crnpurast. Fali mi samo malo da budem Afroamerikanac. Ne daju, pa to ti je!
Nekima odobravaju promenu pola. Kao, psiholozi odobrili. Gde su sad psiholozi!? Zar nisu čuli za samopouzdanje. Kakav je to bend bez "nebelca" (znam šta sam hteo da kažem, ali politička korektnost ne dopušta izraze, kao na primer: crnac ili čamuga.) Zbog diskriminacije se nećemo vinuti u visine svetskog hip-hopa! Ne daju da budem crnac, samo zato što sam belac.
Videće oni na sudu u Strazburu!

Нема коментара:

Постави коментар