четвртак, 28. новембар 2013.

ZORAN T. POPOVIĆ: SAČEKUŠA

Zlo je u nama, tako da ga mi u potpunosti kontrolisemo.

Ona je zaradila dvadeset evra, a on triper. Tako da su svi na dobitku!

Ceka nas bolje sutra. Opet sacekusa!

Kuda idu divlje svinje? Na ceku!

Svi bi hteli da udu u istoriju, mada je vec puta vise receno da se necemo
vracati  u proslost!!

Ja sam natprosecno inteligentan. Mogu da razumem svaku budalu!

Ne volim masovna okupljanja. Ja sam sam sebi dovoljan!

Najhumanija smrt je kad covek umre od grize savesti!

Napisao sam danas jedan dobar aforizam i sad sam godinu dana miran. Nisam
ja skriboman!

Posle duzeg vremena efektno sam dobio jednu partiju saha u minijaturi.
Kontumacijom, jer protivnik nije dosao!!

U zemlji u kojoj nema pameti, ludo se provodimo.

Nemojte me uciti mom poslu. Vi ga ne znate, a ja jos manje!

Nasi politicari nisu madionicari, ali su skloni svakojakim trikovima!

Prvo su oni nas raketirali, a onda mi njih. Time je uspostavljena
rezultatska ravnoteza!

On je melem od coveka. Da ga privijes na ranu, pa da umres!

Ja nisam video buducnost, sve dok mi nisu prepisali kapi za oci!

Imam dovoljno godina. Taman onoliko koliko mi treba!


Ja radim u tajnoj sluzbi, i molim vas nemojte o tome nikad ni da zucnete!

Нема коментара:

Постави коментар