петак, 29. мај 2020.

MILAN TODOROV: TAJSON PONOVO U RINGU









Ljudi već nabavljaju drva za zimu. Tako to ide. Prvo drva dok su po staroj ceni, posle napraviš grobnicu na rate, pa kupiš sanduk dok je čamovina jeftinija i taman se osiguraš kad ono prošao život.

Javio mi se čovek koji mi je ukrao 2500 evra i poklonio mi 100 evra. Nikad ne reci nikad.

Kad pomislim kakve su mi se sve šanse da uspem nudile u životu još sam dobro prošao.

Tiha voda breg roni. Zbog toga mi i zatrpavamo jezera i reke starim šporetima i auto karoserijama i šutom...

- Rakija? Pivo?
- Može, može.

Izvinjavamo se svim seljacima kojima je uništena letina. Naše protivgradne rakete su više za grad.

Ugovor s đavolom je državna tajna.

Da ste primorani da birate hleb ili sloboda, koji lebac biste izabrali?

Do pedesete nisi većinski vlasnik svog života a posle si vlasnik ali je jbg firma pred stečajem.

Baba: Je l legla penzija?
Ćuti baba i lezi tu, oćeš opet da slomiš kuk.

Kad sam čuo da će Tajson ponovo da boksuje postalo mi je nekako normalno da i moj pokojni deda glasa.

Ako utakmice mogu da se igraju bez navijača, što i izbori ne bi mogli bez birača?

Kad je bog delio pamet mi smo rekli: Hvala, nije trebalo.

Ne bi Srbija pala na testu demokratije da su nam iz Fridom hausa blagovremeno rekli ko i gde štampa testove.

Oni što se zaljube na prvi pogled su neverovatno skromni.

Koliko je reč udvorištvo ispravnija od reči poltronstvo. Označava lukavi ulazak u dvor,  podseća na  udvaranje, pretvorno … Poltron je francuska reč . Označava malog čoveka koji laska tronu. Uspeli smo, dakle, da stvorimo i održimo bogatiju reč od Francuza a  to nije malo.

Onaj ko ti daje lebac, taj ti naređuje i kad ćeš da prestaneš da štrajkuješ glađu.

Opozicija štrajkuje glađu, vlast štrajkuje glađu, jedino narod ne jede.

Štrajkujem glađu, ali nekako bez apetita.

Inspekcija nije videla veliku naftnu mrlju na Dunavu, jer je Dunav velika reka.

Da vam vođa kaže da skočite u provaliju da li biste skočili? Pa, ako bi on skočio prvi i ja bih. Vredelo bi.

One ženske na kalendarima po vulkanizerskim radnjama... Kako je to čedno u odnosu na ovo što se nama radi.

Nismo zaslužili ovakvu vlast. Moraćemo još da služimo.

Usamljen si, ali nisi jedini.

Jedva čekam da ponovo otvore sve granice pa da opet ima  onaj osećaj da mogu da otputujem na najlepša mesta na svetu a ne mogu jer nemam para.

Maska za zaštitu prilikom prskanja vinove loze košta kao 2 kilograma grožđa. Ministre Nedimoviću,koliko je sati?

Ne znam da li postoji reinkarnacija ali ovo u šta se mi pretvaramo je govno.

Sve je ovo korisno. Buduće generacije će na nama učiti ksko se ne živi.







Нема коментара:

Постави коментар