понедељак, 14. јануар 2013.

ZORAN T. POPOVIĆ: DOBRA KOMŠINICA


Narcis ima samo jednog fana. Sebe!

Hoce ga pare. Ima lepljive prste.

Ne bi moja komsinica tako dobro izgledala da mnogi nisu na njoj radili.

Na buvljaku kod Kineza mozes da kupis sve. Ja sam na primer, pre neki dan
kupio jeftino jednog Konfucija!

U nasoj vladi cveta ljubav. Izgleda da ce ove godine biti gej parade!

Informacija o potopu nas nije iznenadila. Mi smo odavno u toku.

U Srbiji se uspeh ne prasta. Zato sam ja odlucio da ostanem gubitnik!

Ne znam da li sam se sinoc napio, jer se nicega ne secam.

 Gospodine i vi i ja smo postali od majmuna , ali su moji preci za razliku
od vasih bili gospoda !

Od svega sto mi nedostaje, samo to mi fali .

Veza tajkuna i politicara je emotivne prirode. Spaja ih ljubav prema novcu!

Krvavi gradanski rat odneo je mnogo zrtava, ali se mora priznati da u tome
nije bilo niceg zlonamernog. Sve je to ipak samo politika.

Nasa vlast radi na jedinstvu Srbije. Uskoro ce Vojvodina biti nasa najveca
dijaspora.

Нема коментара:

Постави коментар