четвртак, 31. јануар 2013.

ZORAN T. POPOVIĆ: PUNOM PAROM


Sve ono sto je van pameti je teritorija na kojoj se mi osecamo kao kod
svoje kuce.

Ne pobeduje uvek bolji. To je nasa jedina sansa u danasnjem mecu.

Ja se ne zalim na usluge nase zeleznice. Nasi vozovi idu punom parom!

On ne ume da podnese poraz. To ga tera da stalno pobeduje.

Za razliku od drugih krvavih gradanskih ratova, mi smo se ubijali na miran
i civilizovan nacin.

Znate sta kaze moj macak kad se napije: jebem mu misa!

Izgleda da je bilo bolje po nas da je nasa majka zemlja bila nerotkinja!

Propevao je u MUP- u. On je za to skolovao glas.

U Srbiji gladuje sedamsto hiljada ljudi, sto samo govori da socijalni
program vlade daje rezultate.

Ljudi ne treba da se boje smrti. I ona je sastavni deo zivota.

Glupim ljudima niko ne moze da pomogne, jer je kod njih u pitanju visa
sila.

Jedina partija koja nije ideoloska je sahovska.

Nikuda nismo stigli, jer smo daleko dogurali!

Politicari se bore za nase dobro. Razvukose ga na sve strane.

Cim sam upoznao Dzeka Londona, odmah sam ga procitao.

Ako se vec kao politicar zalazete za postenu Srbiju, zasto onda momentalno
ne podnesete ostavku?

Do juce je bio mali politicar, a onda je naglo porastao u svojim ocima.

Нема коментара:

Постави коментар