четвртак, 13. фебруар 2014.

RATKO DANGUBIĆ: KONTROLISANO STANJE

Dozvoljena je komunikacija optuženog sa advokatom. On mu ionako ne može pomoći.

Ja ne bih glasao za vas ni lud. Možda pijan.

Ušli smo u rat nespremni. Trebalo je da čekamo neka bolja vremena.

Tragamo za drugiom civilizacijama, jer ovde smo sjebali svoju.

Ima misli koje sam mogao da napišem samo pijan. Izgleda da je i alkohol izgubio smisao koji je imao u prošlosti.

Oslabilo mi je čulo vida, čulo sluha i čulo dodira. Jedino mogu da namirišem da mi se ne sprema dobro.

Optimista je ko nema krov nad glavom i čeka da padne plafon.

Moje stanje je pod kontrolom. Mogu da eksplodiram kad hoću.

I kod nas vreme leči sve rane, jer  zdravstvo nam je nikakvo.

Kod nas ima mnogo datuma za pamćenje. Ko će sve to da pamti.

Zaposlenje je kao san. Dođe i prođe.

U arhivama nema tragova da je policija ubijala. To je još jedan dokaz da nikada nije bila laka na peru.

Na njega ne samo da je bačena anatema, već je i pucano u njega. Za svaki slučaj.


I ja bih ušao u vladu da neke stvari promenim. Voleo bih da se obogatim preko noči.

Нема коментара:

Постави коментар