четвртак, 20. фебруар 2014.

RATKO DANGUBIĆ: SVE MOJE LJUBAVI

Malo je patriota kakav sam ja. Koliko sam ja zemalja voleo.

Nema te opcije za koju ja mogu da glasam, osim ako me lepo ne zamolite.

 Nema potrebe da radim za dvojicu. Pa to bi bilo gomilanje funkcija.

Nisu zakoni izmišljeni samo zbog vas. Ima i drugih ljudi o koje se treba ogrešiti.

U bajci sam ja prvo ja upecao zlatnu ribicu, a posle je ona sa željama upecala mene.

I ja sam mislio da ko peva zlo ne misli, dok nisam čuo političare koji pevaju.

Ja ći da glasam žmureći. Neću posle da me grize savest.

Postojao je tračak nade da će biti bolje, a onda se nad njim nadvila senka optimizma.

Ne jedite govna. I dalje ćete da serete.
.
Promenio je toliko stranaka da ga je sramota da od svih traži da mu vrate članarinu.

Kod nas su novinari objektivni koliko okolnosti dozvoljavaju, a oklolnostiu su takve da su samo budale novinari.


Нема коментара:

Постави коментар