недеља, 9. фебруар 2014.

ZORAN T. POPOVIĆ: POTPUNO SMO ZARĐALI


Mnoge žene su mi rekle da imam harizmu. Dok sam ja shvatio šta je to, prošao voz!

Stao sam u govno, i oskrnavio ga!

Između lepe i pametne žene, izaberite lepu. To je manje zlo!

Osim života dostojnog čoveka, sve drugo imam!

Žena mi ne dozvoljava da idem u kafanu, tako da sam ja vezan za kuću!

Ja moju ženu izuzetno cenim. Menjao bih je za dve mlađe!

 Dovoljno je što sam se rodio. Šta hoćete više od mene!

Mi smo bili za ljubav, a ne za rat. Ali šta smo mogli da radimo kad nas niko nije voleo!

Sudija je primio mito, kao nadoknadu za sudske troškove!

Izvadili su mu konce iz glave. Sad više nije marioneta!

Sram vas bilo lopovi jedni, samo kradete. A gde sam ja tu?!

Već dvadeset godina nismo ratovali. Prosto smo zarđali!

Svima onima koji su kupili diplomu, čestitam školsku slavu Svetog Savu!

Zamislite Srbina koji nema bar jedan procenat alkohola u krvi. Koji je to moron!

Evropa je naš cilj. Daj bože da ga promašimo!

Nisam ja podmitio doktora. Dao sam mu dvesto evra, da kupi deci po čokoladu!

Ceo svet je otišao u kurac, jedino smo mi otišli u pizdu materinu!

Našim novim počecima nikad kraja!!

Broj preljuba bio bi drastično smanjen, da svaka žena nema najbolju drugaricu!


Нема коментара:

Постави коментар