понедељак, 16. јун 2014.

ZORAN T. POPOVIĆ: TESLA I ŽENE

Sudija se nije video na terenu. Bio je vrlo dobro čuvan.

Imam svog izabranog lekara. Da sam ga svećom tražio, ne bih našao ovakvog!

Nijedna ne može da potvrdi da sam ja zver u krevetu. Sve sam ih rastrgao!

Kad popijem tri rakije, potpuno sam normalan. A kad popijem devet, triput sam pametniji!

Lepo je meni govorila moja baba: uči sine, da kasnije ne moraš da kupuješ diplomu!

Psihoterapeutkinja je rešila moj problem, tek kad mi se pridružila na kauču!

Nikad mi nije palo na pamet da prevarim svoju ženu. Ona se prva setila!

Niko ne može s nama da se meri, jer smo manji od makovog zrna!

Mnogi se pitaju zašto Tesla nije voleo žene? Pa, valjda zato, što je bio genije!

Mnogi problemi se reše u spavaćoj sobi. Svi osim hrkanja!




Нема коментара:

Постави коментар