недеља, 16. октобар 2011.

SAVREMENA SRPSKA SATIRIČNA PESMA (19)

RASTKO ZAKIĆ

U POSETI NAJBOLjEM MINISTRU



Ipak ću poći da se dogovorim,
Dogovorom da se za svoje izborim.
I u Vladu uđoh kao drčni zmajić:
- Ja sam Pera Perić. - Ja sam Rasim Ljajić.
Odmah rekoh: O hlebu hoću pregovore,
Druge brige mene mnogo manje more.

- O moj dobri Pero, pa ti se preter'o!
Zar da Vlada brine da li si večer'o!
Za hleb Vlada ni prst pomeriti neće,
Ona ima probleme još daleko veće.
Ali dok rešimo ovo što nas gnjavi,
Možeš opet doći, slobodno se javi! -
Srdačno me pozdravi, pa i isprati me,
O Rasime, Rasime, i ti izvisi me!
Vraćam se pokunjen, nesvršenog posla,
Moj hleb za njih mali, ovakvih im dosta.
Oni vode važnije, državničke bitke,
Za njih sitne moje glavne neprilike!
Bez hleba se vraćam sa vrata elite,
Deco moja, sad se sama snalazite!

Нема коментара:

Постави коментар