петак, 13. септембар 2024.

MILAN TODOROV: DOBA JESENI

Već danima osećam peckanje

u desnoj nozi kad vozim kola.

To je više kao neki iznenadni

ubod koji svrbi.

Pregledao sam nogu oko gležnjeva

na njoj se zaista nalazila

tanka crvena opekotina.

Jutros opet.

Vozio sam rano i na izlazu na

glavni put sa sporednog

pored groblja skoro me je

pokupio neustrašivi vozač

Hitne pomoći.

Da stvar bude zanimljivija

jurio je besumočno

i cerio mi se u prolazu

a vraćao se iz bolnice a ne u nju.

ABS kočnice

Bog ih blagoslovio

sprečile su proklizavanje na kiši.

Opet me je pecnuo desni gležanj.

Izašao sam

otvorio sva vrata

pažljivo pregledao prostor oko

kočnice.

U mrtvom uglu kočoperio se

krupni pauk

i vrebao me ponovo.

Tip se gostio mojom krvlju.

Pokušao sam da ga likvidiram

kako to kaže policija

koja ubija

ali on se hitro sakrio

ispod nekih tapaciranih okvira.

Nastavio sam da vozim

i sve vreme tresao nogom

da pokidam mrežu

paučine koja me okiva

dok mi vreme izmiče

a tek je doba samo jedne

obične jeseni...



 

Нема коментара:

Постави коментар