петак, 20. јул 2012.

MILAN TODOROV: BRAĆA


Novi vladar je starom obećao zaštitu. Živ mi ti ako tako ne bude, rekao je.

Robujemo demokratiji.

Ja i moj komšija policajac smo dobri. Tačnije, pazimo se.

Da li je bilo bolje kad su dobar i lud bili braća ili sada kada su braća ružni, prljavi i zli?

Moja žena je žrtva tranzicije. Ništa nije dobila od onoga što sam joj obećao pre braka.

Posle izbora sretoh poznatog kameleona. Isti je kao i pre.

Njegove knjige ušle su u obaveznu lektiru, tako da ga od sada ni deca neće čitati.

Kad vidim za šta sam se borio, nije mi žao da umrem. Naprotiv, dođe mi da se ubijem.

Razgovarali smo o politici do duboko u noć i jednostavno nas je progutao mrak.

I novoj vlasti su puna usta Kosova. Izgleda da će nam ga povratiti.

Nismo prestali da izvozimo pamet u Zapadnu Evropu, jer te zemlje nikad da se opamete!

Нема коментара:

Постави коментар