субота, 28. јул 2012.

ZORAN T. POPOVIĆ: OSTAVIO SAM PUŠENJE

Dokle god nasi politicari masno lazu, posno nam se pise.

Niko ne zna gde je Drazin grob. Kao da je u zemlju propao.

Gde mi prodemo, tu trava ne raste. To je realnost na terenu.

Bog je veliki! Bog je jedan! Ja sam Bog!

Njena nevinost bila je u potpunosti zasticena.On je koristio kondom.

Ajmo svi, rucice gore. Ovo je pljacka!

Kriza u svetu popusta, ali mi se ne damo.

Aforizam je neurohemijska eksplozija.

Svaka skola se placa. Plati, pa diplomiraj!

Mnogi misle da sam ja najlepsi, najpametniji i najbolji. A ja na to kazem
da svako ima pravo na svoje misljenje.

Protivnik nam lezi. Igramo sa Crnogorcima.

Pasce i nas sledeci protivnik. Ako se saplete!

Posle nekoliko uzastopnih poraza dobili smo jednu utakmicu, sto nas je
izbacilo iz ritma.

Vatrena je. To me pali!

Onima koji nemaju ni prebijenog dinara porucujem: pazljivo sa
investicijama!

Sta je sve u zivotu preziveo, dobro je i umro!

Zaparlozene njive su netaknuta priroda.

Prethodna vlada je gotovo sve upropastila, tako da novoj ostaje jako malo
prostora za dokazivanje.

Njemu ne pada na pamet da podnese ostavku, tako da narod cesto mora da ga
podseca na to.

Pre utakmice smo se pomolili bogu za dobar rezultat. I igrali smo, ubi
boze!

Sve sto biste zeleli da znate o seksu pitajte mene, i onda radite sve
suprotno.

On je imun na mito. Uzima ga bez trunke grize savesti.

Ako me je prisluskivala BIA, mogla je da dode do epohalnog saznanja.
Ostavio sam pusenje!

Kod nas niko ne moze biti optuzen za izdaju nacionalnih interesa, jer se ne
zna koji su.

Bili smo petsto godina pod Turcima. Nismo imali pametnija posla.

On je uvek bio veliki lokal patriota. Ratne zlocine cinio je samo u svom
gradu.

Gradani ce mnogo bolje ziveti, kad dode do pravednije raspodele ove nase
sirotinje.

Odigrali smo dva totalno razlicita poluvremena. U prvom smo igrali lose, a
u drugom jos gore.

Zaharije, Micun i Krka su odbornicka grupa gerontoloske stranke.

Do ratnih zlocina je doslo,kada se patriotski nagon digao na jedan visi
nivo.

Nemamo ministarstvo vere, a i nade je sve manje.

Nova vlada vodice drugaciju politiku od prethodne. To je u kratkim crtama i
njen program.

Novoj vladi dacemo sto dana. Toliko joj treba da nas dokrajci.

Protivnik je bio superioran. Naterao nas je da sami sebe pobedimo.

Teodore fon Burg, ako mi razjasnis moj racun za struju, casticu te pivom!

Doslo je do materijalne povrede pravila igre. Igra se samo pred nasim
golom.

Dokle god svaki kurton u Srbiji moze da bude politicar, u drzavi ce vladati
bela kuga

Нема коментара:

Постави коментар