петак, 27. јул 2012.

ZORAN T. POPOVIĆ: VLAST JE AFRODIZIJAK

Srbija je dobila vladu. Ludi i zbunjeni su napravili koaliciju.

Ja uvek trčim počasni krug. Jer u svakom trenutku mogu da pobedim.

Imam dobro prolazno vreme. Pijem tri piva na sat.

Ja sam zver u krevetu, koja se uvek lako da pripitomiti.

I ja imam svoju verziju događaja. Čekajte samo da je se setim.

Otkad su na vlasti dezerteri vojska nam više nije ni potrebna.

Vlada je krenula u borbu protiv korupcije a dokle će u njoj stići zavisi od visine mita.

Mi možemo da napravimo vladu iz zezanja, ali nećemo. Srbija je ozbiljna država.

Ja nikada nisam bio dobrovoljni davalac krvi. Mene su uvek mobilisali.

Vuku Draškoviću evroatlanske ideje stoje ko piletu sise.

Političari bi rado podelili sudbinu naroda, ali nemaju vremena zbog ranije preuzetih obaveza.

Vlast je nesumnjivo afrodizijak kad jedan čovek može da jebe čitav narod.

Нема коментара:

Постави коментар