недеља, 12. децембар 2021.

MILAN TODOROV: BOG NIJE MOGAO DA BUDE SVUDA

 



 

 

 

Poštovana P.

U nedoumici sam kako da vas oslovim. Ne znam ništa o Vama. Verovatno ste gospođa. Ne bih da pominjemo godine. Najzad, pišem sve ovo u optimističkom raspoloženju da ste, pre svega, živi. Nadam se da ste i dobrog zdravlja. Ali, da pređem na stvar. Pronašao sam u očevoj ostavštini fotografije za koje pretpostavljam da su Vaše. Želeo bih da Vam ih vratim. Nisam ljubitelj spaljivanja fotografija i knjiga. Sin@gmail.com

 

 

Poštovani Sin@ gmail.com

nisam toliko stara da ne koristim internet ovo ti pišem na njemu star je kao i ja ali radi

ne znam o kakvim fotografijama govoriš ni kakve veze bih ja mogla da imam sa njima

 

Poštovana P.

Ne bih želeo da budem pogrešno shvaćen. Radi se o osobi sa Vašim imenom i fotografijama, kako da kažem, prilično slobodnim. Aktovima.Sin.

 

 

Sine to je neka teška greška

 

 

Draga P.

Poslaću Vam jednu Vašu skeniranu fotku.

Veliki pozdrav.

 

Draga P.

Ne javljate se. Da li ste dobro?

 

 

Sine bog nije mogao da bude prisutan svuda.

 

 

Draga P.

Nisam siguran da sam Vas razumeo. Takođe, ne dopada mi se što me zovete sinom. Ja sam imao majku. Ona je, na žalost, odavno mrtva. I to što je moj otac imao vezu sa vama (malim slovima) pokušavam da otresem kao pas ogrlicu koju ne voli.

Izvinite.

 

sine misliš da ja nemam prava na bol

sin

 

Poštovana ipak P.

Svih ovih godina, a sada mi je četrdeset, nisam nikada mislio na vas. Ako sam nešto i načuo u kući, želeo sam da zaboravim što pre. Razumećete, kao dečaka nije me zanimao svet odraslih. Naravno, čuo sam šta govore majka i otac, mama i tata, da tako kažem jer mi je lakše i lepše i toplo. I mislio sam da je to sve nestalo dok nisu iskrsle ove vaše fotke. Sram vas bilo.

 

Sine ja I tata ako hoćeš da ga i ja tako zovem jer je bio stariji od mene ciglo dvadeset godina smo u jednom trenutku pobegli izvan zidova zamka u kome smo bili začarani

 

P.

Ne seri.

 

Sine pokušali smo samo da se iskobeljamo iz omče

 

P.

Odvratna si.

 

Sine ako ti to može biti uteha znali smo za da ne postoji spasenje. Utoliko…

 

P.

Šta?

 

P.

Nećeš da kažeš?

 

Sine možda ne znaš za putovanje koje smo planirali a tvoj otac me je izneverio trebalo je da šmugnemo nekud bilo gde u šest ujutro s nije pojavio na zakazanom mestu

 

P.

Nečista ti je krv.

 

Sine tvoj otac je kao što znaš bio ogroman muškarac s figurom atlete i s licem koje nije pobuđivalo sumnju da je ono što kaže laž.

 

P.

Govoriš sa distance. Ti si istorija koja pokušava sama sebe da napiše.

 

Sine što se mene tiče možeš da misliš što god hoćeš te slike su poslate posle tek kad me je izneverio

 

Poštovana,

Ko je načinio te fotografije?

 

Sine noću u mojoj sobi

 

P.

Avetinjo!

 

 

Sine možda si moj sin

 

P.

Možemo se pretvarati da nas nema. Možda je to najbolje.

 

Sine iz moje perspektive je t nemoguće tek kad ostariš počinješ da osećaš znake svog bivšeg života i dati odgovorim jedva sam otvorila onu sliku koju si mi poslao

 

Draga P.

Onda smo se dogovorili? Šaljem vam slike pouzdanom državnom poštom a vi radite sa njima šta hoćete.

Da li sam oslobođen

 

Sine šta si video jer ja nisam ništa osim tela

 

P.

Dovoljno.

 

Sine šta

P.

Posrala si mi se na  ono kad sam prvi put išao bos a mama i tata zagrljeni, gledaju.

 

Sine obesi me smrt ionako nije daleko

 

 Poštovana P.

Ovo ne vodi ničemu. Voleli ste mog oca, pa šta? Ja ga zauvek volim.

 

Sine setim ga se možda samo još kad sam pijana i to sve r..

 

P.

Žao mi je što si sad isplivala. Tata je umro prošle godine. Sam. U plaćenoj sobi u sanatorijumu za dementne. Nije te nikad pomenuo. Hvala mu.

 

Sine volela bih da je proleće i da se zaljubiš.

 

 

 

 

 

 

 

Нема коментара:

Постави коментар