среда, 10. април 2024.

MILAN TODOROV: PSEĆA KUĆA

 




Trebalo bi da srušim

Kućicu za psa

Smeta mi

Prilično je propala

Deo je natruo jer

Sve baš sve trune

Crepovi se istanjili

Oni što su dobro nalegali

Sada su mali i krti

Poslednjeg psa sam imao

Pre valjda deset godina

Bio je dobar pas

Bolji od svih koji sada

Zure u mene kroz ogradu

Psi bez dlake

Kroz moje oči

Kroz ostatke dana

Ispitao sam sve šeme

I mogućnosti

Psa ne nameravam da imam

Bol ne mogu da lečim sam

Moji mrtvi prijatelji

Čije grobove takođe ne volim

Kućica za psa koja me gleda

U rano jutro...

Stojim neodlučan

Mogao bih da ispijem kafu do dna

Ali šta onda šta

Sa sekirom u ruci dok

Osećam bol u zglobu

Ponekad jači

Ponekad slabiji

Bol koji me upozorava

Da ću i ja

Šta?

Bilo je lepih žena

Vina i na kraju Boga

Ali šta

Dok se

Ko zna koji put

Život klati

Nad ruševinom?

 

Нема коментара:

Постави коментар