понедељак, 6. фебруар 2012.

SAVREMENI SRPSKI AFORIZAM (83)

ZORAN T. POPOVIĆ
ŠERON STOUN




Oni su na vlast došli mirnim putem. Mirno su tenkovima ušetali u narodnu skupštinu.

Upropastili smo sve što je bilo vredno u Srbiji i prešli na evropski sistem vrednosti.

Nije to ludilo. To je samo nezaobilazni deo našeg mentaliteta.

Umro je moj psihijatar. Ubila ga je nervoza.

Popularnost mi nije opala. Potpuni sam anonimus kao i ranije.

Najteže je promeniti sebe. Tako da ne bih hteo da se bavim uzaludnim poslom.

Pojeo sam hranu namenjenu mom psu. Ne mogu da verujem da sam bio tolika džukela.

Smanjivanje administracije je deratizacija.

Rekao sam alkoholu NE, a on ni da čuje.

Meni malo fali da budem sportski tip. Nedostaju mi sami mišići.

Osvojio sam jednu mladu, vitku, zgodnu plavušu kad sam joj rekao: Mogu otac da ti budem!

Šeron Stoun je zaista zgodna žena, koja ima sve. Samo joj još ja falim!

Kum me je upoznao sa jednom zanosnom, platinastom plavušom. Ispostavilo se da je to bila triper kombinacija.


Нема коментара:

Постави коментар