понедељак, 15. јануар 2024.

MILAN TODOROV: ZIMSKI SLADOLED

 

Volim zimski sladoled

Mislim ne volim često

Čuo sam da ga na kraju

Sezone

A to je obično kraj leta

Ponovo kuvaju

Prepakuju

Zaleđuju

Dodaju mu razne mirise

Iščezle

I da je zbog toga kancerogen

Toliko da treptiš u mraku

Ali bilo je vrlo svetlo

Ove večeri u šoping molu

Rekao sam devojci iza pulta

Hoću onaj od šargarepe

Ali samo pola takvog

Previše mi je svega

Ne zbog novca

Nego mi ne prija

Razumem rekla je

Napuniću ti pola kašike

Žena koja je stajala iza mene

Rekla je da želi takođe

Pola kašike

Istog vitaminskog

Pitale je prodavačica

Ne ja želim nešto drugo

Sasvim drugo

Sladoled sa plazmom

Devojka je stavila

Na pult sladoled sa plazmom

Pored mog crvenog sladoleda

Ja sam platio

Žena je platila

I uzela moj crveni sladoled.

Odlazeći pogledala me je

Dugim pogledom

Kao što se gleda brod

Ili kompozicija vagona

Ili nešto što odlazi

Masivno po planu odlaska

Noćne vožnje

Mislio sam da je greška

Ali nisam bio siguran

Šta bi trebalo da kažem

Ili uradim u vezi sa tim

Nisam se setio ničega

Pametnog

Samo sam gledao kako se

Udaljava lako koračajući

U nekim dubokim čizmama

Koje nisu proizvodile nikakav zvuk

Napolju je

Videh kroz ogromna stakka

Počeo da pada noćni sneg.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Нема коментара:

Постави коментар