петак, 21. јун 2024.

MILAN TODOROV: DEVOJKE U AUTOMOBILIMA


 Imao sam automobile

različitih boja

Najpre zelenu škodu

punu malih briga

svi su na granicama

mislili da sam Čeh

ili Slovak

jer sam tada nosio brkove.

Posle sam imao auto crni

Na nemačkoj granici nisu hteli

da me puste

bio je to Folksvagen

napravljen za kanadsko tržište

a ja nikad nisam bio u Kanadi.

Imao sam crveni

imao sam beli

svi automobili su imali dušu

za razliku od ljudi

i svi su

predstavljali mene.

Mislio sam da je gotovo s tim.

Sada

kada sam

ne znam šta sam

ne znam još

ali te damice

koje voze crne automobile

uopšte na znaju moju priču.

One voze u katalogu svoje

generacije

brzo

paze da ne zgaze crnu mačku

koja bi im donela nesreću

nemaju moje godine

ničega se ne boje

ali često i one

gledaju u retrovizor

on ima uvećavajuće staklo

koje mrze

i misle

još nismo prevarene

još nismo

a biće.


Нема коментара:

Постави коментар