уторак, 2. јул 2024.

MILAN TODOROV: PAIPIR SA NEJASNOM PORUKOM


 

Posle sahrane mog

rođenog brata

blagi vetar njiše

grančice lijandera

na terasi.

Kako je lepo

verovati malim stvarima!

U džepu letnjih pantalona

pronašao sam papirić

ižvrljan mojoj rukom.

Trudio sam se da pročitam

sadržaj.

Kakvu poruku sam zapisao?

Kada?

Kome?

Ništa nisam dešifrovao.
Ali bilo je delova

koji su mogli da se pročitaju.

Na primer

odjednom

zatim

nešto se u meni smirilo

pa

slomilo

da li znaš šta radiš

zatim

stiže ti ljubavnik

malo nagluv zar ne

onda

sledeći dan je moj

ožiljci prekriveni puderom

koga lažeš

sebe

sve će to pokriti

snjegovi i šaš

nemoj da se smeješ

iz daljine.

A ona grana na terasi

doma mog

se i dalje

njiše na vetru

kao dupe šiparice

u mimohodu

u šoping molu

sa muzikom zvezda…

Zatim sam bacio papirić

sa zabeleškom

u kantu za đubretare.

Možda čitaju

držeći se za rukohvate

između dva cimanja

kreni stani

a i ako ne čitaju

ko ih jebe!


Нема коментара:

Постави коментар