четвртак, 11. јул 2024.

MILAN TODOROV: PSEĆE NOĆI


Ponekad u dubokoj noći

čujem pse koji zavijaju

neki to čine nežno polutiho

kao psi koji se boje

drugi oteruju strah kratkim lavežom

ali u suštini noćne kakofonije

ljubimaca čiji su vlasnici

preko dana uspešni ushićeni ljudi

je  potvrda da niko ne zna šta da uradi sa sobom.

Ponekad ipak mislim da to moji bivši psi plaču za mnom.

Ali znam da čak i da plaču

ne mogu da im pomognem

kao što ni oni ne mogu

meni da pomognu.

Živimo u svetu u kome

niko ne može nikome da pomogne.

Vrućina je.

Iznesi vodu za pse lutalice.

Izneo sam vodu.

Neko je prosuo.

Vrela zemlja je popila.

Ispričao sam to tipu

sa kojim sam pio vino

te večeri.

Rekao mi je da mu se žena ubila.

Depresija.

Popili smo još jednu bocu.

To je sve.

Otvorio sam prozor.

Začudo nijedan pas se nije oglasio.





Нема коментара:

Постави коментар