понедељак, 22. јул 2024.

MILAN TODOROV: PUTUJEM

 (za Partibrejkers, Srce kuca tu je)

Ravnodušnost je stigla

u grad

a onda se uselila u naše duše

znajući unapred da nam

niko ništa drugo ne nudi.

Sada je vreme

uzmi šta hoćeš

ili još bolje

dušo, daj šta daš.

Zašto si takva?

Za koga čuvaš zlato?
Pa nemaš valjda zlatni zub

da ne smeš

od mame i tate

koji još nisu mrtvi

a biće ili nebiće

svejedno.

Obično bude ništa.

A ništa ne boli.

Ništa je poput slikanja za

novu ličnu kartu

jer je stara istekla

ko zna gde.
Da li sam to ja na fotografiji?

Sumnjam.

Sigurno je samo jedno

Da ja nisam ja

a ni ti nisi ti

Ko smo?

Mi smo kosmos.

Mi smo Halo Hjuston

mi ovde nemamo nikakvih problema

rešite te male svetske krize

po kratkom postupku

oko za oko

zub za zub

i giros za poneti

jer ova orbita je previše duga

kao farovi u noći

vidim samo 

da bih bezbedno stigao

negde gde bih smeo sve

da dohvatim

dok sam još ceo

dok idem napred

dok se ne vraćam.




Нема коментара:

Постави коментар