петак, 23. август 2024.

MILAN TODOROV: MUŠKARAC

Pun ukus života

zavisi od pokreta

To su pokreti unutrašnji

karlica zidovi stomaka

libido testosteroni

zatim požuda

besmislena a jaka

krv u slepoočnici

i zlatnoj žili

i sve to ne mora

da bude zbog

rađanja novog života

kako tvrde sveštenici

naprotiv

sve je zbog obnavljanja

starog umrlog života.

Vino s večeri i

mršave devojke

kao zelena salata

oblih stražnjica

dugog tela

zabranjene stvari

o kojima se ne piše

kod nas.

Zatim zlatno jutro.

Ispekao sam hleb u peći.

Popravio parking ispred kuće.

Otišao na reku

da se okupam.

Neka žena neodređenih godina

ipak u crnom bikiniju i

u ligeštulu

sa tamnim naočarima.

Plivao sam kratko i odsečno.

Ronio malo.

Pod ženskim pogledom.

Izašao sam iz vode

zatežući plivačke gaćice

koje su se slepile sa mojim telom.

Ona je, osetih, gledala upravo to i

osećao sam se zbog toga

opet dobro

znajući da ću preživeti

kao muškarac

kao pisac muškarac.


Нема коментара:

Постави коментар