субота, 24. август 2024.

MILAN TODOROV: NOGE


 Sedim na fotelji

u velikom šoping molu

i posmatram svoje noge.

Nosim kratke pantalaone

boje peska i moje noge

su otkrivene

malo preplanule

bez mnogo dlaka

pomalo mišićave

ali krive.

Međutim to nikog ne zanima.
Šta muškarac može

za razliku od žena

pogotovo mladih devojaka

da učini sa svojim nogama?

Nisam znao.

Sedeo sam i posmatrao

noge prolaznica

što je najbolje što sam mogao

ove sparne večeri.

One su išle uglavnom

s nemarom

u kratkim pantalonicama

suknjama sa razerzima do bedara

providnim dugim haljinama

i svilenim helankama

tako da im se sve videlo.

Hodale su svesne sebe

prilično dostojanstveno

i sa neobjašnjivom drskošću u pogledu.

Sama činjenica da imaju nešto

što interesuje

štaviše što muškarce uzbuđuje

davala im je važnost.

Međutim, najsjajnija

stvar u svemu tome

u tom glupom posmatranju

bila je da mi uopšte nije bilo krivo.

Da, imaš lepše noge

i slobodno ponašanje

ali istovremeno

potrebno ti je sve više i više

mojih pogleda.

Jer oni su i meni i tebi

pomogli da stignemo dovde.

I šta sada?

Ništa.

Samo sam tako sedeo

posmatrao noge prolaznica

(naizgled bezazlen egzibicionizam)

a zatim sporim koracima krenuo

ka izlazu.






Нема коментара:

Постави коментар