субота, 31. август 2024.

MILAN TODOROV: PUT POSUT DIVLJIM GOLUBOVIMA

Ustajem rano.

Mislim o tome kako sam

ustajući rano

uvek

imao neki problem

koji je trebalo rešiti.

Na primer ustajao sam rano

kada sam svoju ostarelu majku nosio

u bolnicu

na razne kontrole

ili kad smo išli dedi na sahranu

u Mađarsku.

Ustajao sam uvek rano

sa osećanjem da tada

bedne živote

svoj i drugih

mogu da zaustavim

ili bar usporim

jer uvek je u rano jutro

postojala bar jedna lepa stvar

napolju.

Jutros krenem rano

uobičajenim putem

kad me na raskrsnici

zaustavi policajac.
Ne možete ovuda, reče,

morate okolo.

Zašto, pitao sam.

Zbog neke manifestacije, rekao je

ne znajući koje.

I tako skrenuh na kameniti put

na kome sretoh nekoliko

svetloplavih divljih golubova

kako polako između rascepa

u staroj kaldrmi

kljucaju nevidljivo seme.

Čitav dan sam bio okupan

tim prizorom.







Нема коментара:

Постави коментар