четвртак, 5. мај 2022.

NINUS NESTOROVIĆ: LJUBAV I MRŽNJA

 


 

 

 

 

 

 


 


Nas nije obasjala svetlost, nego tama...

I to svim svojim sjajem!

 

Pa, šta ako smo svi otišli u kurac?!

Odatle smo svi i došli.

 

Moj sin, da bar malo liči na mene, bio bi isti ja!

 

Ako sve plaćate glavom, pare vam ni ne trebaju...

 

Hiperprodukcija u srpskoj književnosti je sada već tolika,

da mnogi naši pisci ne stignu ni sve svoje knjige da pročitaju, a kamoli tuđe...

 

Sva putovanja mogu da se plate u dinarima.

Samo putovanje na onaj svet plaća se životom.

 

U Srbiji tek kad zalutaš, shvatiš gde si...

 

Kažu da je sve u božijim rukama.

Po otiscima prstiju reklo bi se da nije.

 

Pre je bilo: umreš, pa te sahrane.

Sad je obrnuto...

 

Istorijo, legendo naša!

 

Sirotinja ima recept za dug i srećan život.

Fale joj samo sastojci od kojih će da ga napravi...

 

Sreća nas je pratila samo do ivice provalije.

Dalje nije.

 

Uvek kada treba ja sam bio Srbin.

Kad ne treba, nisam.

 

Između ljubavi i mržnje ovde je tanka linija.

Najčešće granična.

 

Samo nezaposleni pokušavaju da žive od svog rada.

Svi ostali moraju od plate.

 

Нема коментара:

Постави коментар