четвртак, 2. новембар 2023.

MILAN TODOROV: ANĐELI ŠOPING MOLA

 

Posle naporog dana

Obično teških grubih

Seljačkih poslova

Koje radim jer želim

Da ih radim

Iako ne moram

Radim ih

Jer me oslobađaju

Imbecilnih  žudnji za
Uspehom

Koji bih potrošio

Kao i svaki do sada

Kao što muškarac

Troši početak ljubavi

Kao što žena kaže

Možda da

Možda ne

I tako

Rado odlazim u šoping molove

I na pokretnim stepenicama

Koje mi donose ljude u susret

Ljude koji takođe ne znaju

Šta će sa onim što se zove

Više od vremena samoće

Jednom sam sreo anđela

Spuštao se a ja sam se penjao

Kad smo se mimioilazili

Hteo sam da pružim ruku

I dodirnem ga

Ali anđeo se samo jedva vidljivo

Nasmešio

I rekao tako da niko ne čuje

Ti bi želeo samo da zatvoriš

Prostor

Između nas

Ali takve stvari se dešavaju

Samo među ljudima

Onda bi me stepenice  odnele gore

A anđela dole

Nisam imao pojma

Šta je hteo da kaže

Samo me je terao da se

Posle

Osvrćem pitajući se

Da li imamo nešto zajedničko

A nisam znao šta se od mene očekuje

Ali tako je to sa anđelima

Ako ih dodirneš

Nestanu

Ako ih ne dodirneš

Nema ih.

 

 

 

 

Нема коментара:

Постави коментар