понедељак, 13. новембар 2023.

MILAN TODOROV: BUBAŠVABA


Javljaju mi se stari prijatelji

Greškom

Izvini, kažu, hteo sam da okrenem

Drugi broj

Ali sam sasvim slučajno

Stisnuo tipku na tvom imenu

Ništa, kažem, ništa

I meni se to dešava

Tako je to kad imamo previše

Prijatelja

Umesto jednog

Psa

Ne mogu zbog toga nikoga

Da krivim

Reč je samo o posedovanju

I projektovanju emocija

I kolotečine 

Prema likovima koji se

Krune

Tu nema samoizražavanja

Ja to osećam

U lancu društvenih mreža

Kada si nepripremljen

I kada te snimi kamera

Tuđeg telefona

I ti posle na nekom portalu

Vidiš da to nisi ti

Kakav bi trebalo da budeš

Uhvaćen u trenutku

Kao zec u farovima automobila

Na poljskom putu

Ni ovamo ni onamo

Prežvakan tehnologijom

Uloga žive fotografije

Ponekad tera čoveka

Da odustane

I da samo čita

Dok pije svoje večernje vino

Dok mu se oči ne zacakle

Kao oklop bubašvabe

U samačkoj sobi

P.S.
Neke žene ipak smatraju 

Ružne muškarce

Muževnima.

 

Нема коментара:

Постави коментар